פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא כלי חדש יחסית בתחום הפרסום באינטרנט, הכלי הזה צובר עוצמה במהירות מדהימה והאפקטיביות של פרסום בפייסבוק לא מוטלת בספק אפילו ביחס לקישורים ממומנים בגוגל. למי שלא מכיר את המספרים, פייסבוק הוא הרשת החברתית הגדולה בעולם עם כשני מיליארד משתמשים רשומים (שמתוכם כ-800 מיליון פעילים בתדירות יומית). התנועה בפייסבוק היא יותר משמעותית מאשר זו בגוגל, היות וגולשים נמצאים בגוגל רק מספר שניות או דקות, כאשר בפייסבוק חלקם מבלים שעות. כולם מכירים את הפרסום בקישורים ממומנים בגוגל, אז עכשיו ישנה האפשרות המקבילה לפרסם קישורים ממומנים גם בפייסבוק. פרסום בפייסבוק מתבסס על העובדה שלפייסבוק יש מידע מפורט מאוד על הגולשים בה, היות וכל גולש פותח חשבון וממלא כרטיס אישי עם פרטים אישיים רבים הכוללים גיל, מקום מגורים, חברים, לימודים ואפילו מקום עבודה. אם הפרסום בגוגל מתבסס על נתוני גלישה שגוגל צברה על הגולשים, שיכולים לא להיות מדויקים לחלוטין, פרסום בפייסבוק מתבסס על נתונים שהגולשים עצמם מסרו לפייסבוק מרצון, מה שהופך את הפרסום בפייסבוק להרבה יותר ממוקד ומדויק.

פרסום בפייסבוק - אופציה שכמעט אף אחד לא מוכן לוותר עליה היום. מה הם יתרונותיו של פרסום בפייסבוק אל מול פרסום בקישורים ממומנים של גוגל:

הפרסומות כוללות תמונה

כולם שמעו את המשפט תמונה אחת שווה אלף מילים, אז פייסבוק ניצלה את המשפט לטובתה ומציעה למפרסמים בפייסבוק את האופציה לשים תמונה בפרסומת, דבר שבטוח עוזר למשוך את תשומת לב הגולשים.

פרסום בפייסבוק הוא הרבה יותר ממוקד מהפרסום בגוגל

בזמן פתיחת חשבון פייסבוק, כל אדם נדרש להזין פרטים אישיים רבים. העובדה שבלי פרטים אישיים מפורטים ונכונים יהיה למשתמש קשה לנהל מערכת של חברים ומערכות יחסים וירטואליות, יוצרת מצב שבו לפייסבוק יש מידע מפורט ביותר על הגולשים. פרסום בפייסבוק מתבסס על המידע הזה, שנמסר לשימוש המפרסמים.

מחירי הקליקים בפרסום בפייסבוק נמוכים בהרבה ממחירי הקליקים בגוגל

השיטה של הפייסבוק מאפשרת טווח מחירים זול יחסית לכל סוגי הפרסומות, לעומת גוגל שבו על מילות מפתח תחרותיות יכולים להגיע גם ל-70 שקלים לקליק בודד. אם אתם שוקלים לפרסם באינטרנט, תשקלו ברצינות ואל תוותרו על הפרסום בפייסבוק, כלפחות חלק ממסע הפרסום שלכם.