קישורים ממומנים בגוגל

קישורים ממומנים בגוגל

קישורים ממומנים בגוגל הולכים ותופסים חלקים עצומים משוק הפרסום באינטרנט. למה הפרסום בקישורים ממומנים בגוגל כל כך מצליח? הבעיה העיקרית שבה היו נתקלים המפרסמים, היא שהם לא יודעים איך לפנות בצורה ממוקדת לקהל היעד שלהם ואיפה קהל היעד שלהם באמת נמצא. הרי אם רוצים לפרסם ברדיו, אכן נחשפים למאות אלפי אנשים, אבל המחיר הוא נורא יקר וכמעט ובלתי אפשרי לדעת לכמה מבין האנשים הפרסומת תהיה רלוונטית בכלל.

את הבעיה פתרה גוגל, בעלת מנוע החיפוש המעולה. גוגל הציעה למפרסמים לפרסם את המוצרים שלהם ואת האתרים שלהם בין תוצאות החיפוש של גוגל, ליד התוצאות האמיתיות בכל שאילתה נתונה. היתרון הגדול שמציעים הקישורים הממומנים בגוגל, הוא שהפרסומת תופנה אך ורק לגולשים שהמפרסם החליט שהם רלוונטיים. הקישורים הממומנים בגוגל כמעט ומוחקים כל דרך פרסום אחרת שקיימת, בגלל שהיא מציעה פרסום ממוקד וחסכוני מאוד.

איך עובדים קישורים ממומנים בגוגל?

המפרסם בונה לעצמו פרסומת בסיסית המורכבת משלוש שורות של טקסט, שאם לוחצים עליהן הן מובילות לאתר או לדף נחיתה, אותו הכין מראש, והוא כולל את כל המידע על המוצר/שירות המוצע למכירה. הנקודה היא שרק גולשים שבאמת מגלים עניין בנושא מסוים יהיו חשופים לפרסומות שעוסקות באותו התחום. בצורה כזו נחסך מהמפרסם המון כסף על חשיפת הפרסומת לגולשים לא רלוונטיים, כאלו שלא מתעניינים במקרר. גם הגולשים מרוויחים מכך, הרי אנשים המעוניינים במקרר, לא בהכרח ירצו לראות פרסומות לצימרים, אבל הם כן ישמחו לדעת על חנויות מקררים.

תוכן הפרסומת בקישורים הממומנים בגוגל צריך להיות קצר שיווקי ומבריק כדי למשוך את תשומת ליבם של הגולשים מבין כל התוצאות האורגניות ומודעות הטקסט האחרות מסוג "קישורים ממומנים". הפרסום בקישורים ממומנים בגוגל, הוא ממוקד ומפולח לפי חיפושים של גולשים, מה שהופך את הפרסום דרך קישורים ממומנים בגוגל לפרסום אפקטיבי מאין כמוהו.

אנו מנהלים עשרות קמפיינים של קישורים ממומנים ולרשותנו ניסיון וידע שעוזרים לנו להשיג תוצאות מעולות בתחום: מחירי הקלקות (כניסות לאתר) ומחירי המרות (יצירת קשר/ביצוע רכישה ע"י הגולשים).

לפרטים נוספים, הצעות מחיר או יעוץ מקצועי ללא תשלום התקשרו עכשיו: 03-6555353 או 052-4027575 (מיכה) או צרו קשר דרך תיבת צור הקשר בצד שמאל…

שיתוף:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook