טיפים לכתיבת תוכן נכון לאתר - אביב יועצים - קידום בגוגל

10 טיפים לכתיבת תוכן נכון לאתר שלכם

האם אתם יודעים איך לכתוב תוכן איכותי לאתר שלכם שימצא חן בעיני הגולשים? אם לא, לפניכם כמה טכניקות לכתיבה טבעית, קולחת ואיכותית, שתרשים את הגולשים שלכם.

בהתאם לחוקי ה"פנדה" החדשים של גוגל, היום צריך להשקיע מאמצים רבים כדי להפוך את התכנים באתרים למעניינים ועשירים. בעלי אתרים רבים, שמציעים טקסטים ברמה ירודה, מופתעים לגלות כי הקידום שלהם נפגע משמעותית והאתר מתחיל לצנוח בתוצאות החיפוש. זה מה שקורה כשמתעלמים מחוקי המשחק החדשים של גוגל או כשלא מודעים להם.

נראה, כי גוגל עושה מאמצים מתמידים כדי לספק לגולשים שלו תוכן איכותי ובאיכות גבוהה. זוהי המטרה שהוא חותר אליה ולפי תחזיות של מומחים רבים האלגוריתמים שלו לבקרת איכות רק ילכו וישתכללו.

אז איך כותבים תוכן איכותי ומעניין, שגם עומד בקריטריונים של גוגל וגם מרשים את הגולשים? לפניכם מספר טכניקות, שיסייעו לכם במשימה זו:

1. תקשרו עם הקוראים שלכם
כשאתם כותבים, אל תנסו לשבור את הראש בניסוחים מתוחכמים וגבוהים, אלא דמיינו שאתם מדברים לחבר. יהיה לכם הרבה יותר קל לכתוב כך מכיוון שעבור אנשים רבים דיבור הוא הרבה יותר טבעי ונינוח מאשר כתיבה. המילים פשוט יזרמו לכם בטבעיות ולא תצטרכו לבזבז שעות בחיפוש המילים הנכונות.

2. השתמשו בשפה פשוטה ודברו בגובה העיניים
כדאי לכתוב את התכנים שלכם בשפה פשוטה ומובנת. אם תנסו להפציץ במילים מרשימות, כך רק תאבדו את הקוראים שלכם, שירגישו שאתם מתנשאים מעליהם. זכרו: קוראים מחפשים מידע ברור ומובן, בלי יותר מידי משחקים.

כתבו אל הקורא בגובה העיניים

Source: weheartit.com via Taylor on Pinterest

.

3. היו מלאי תשוקה לגבי הנושא שלכם

באתרים רבים המאמרים נראים כאילו נכתבו מתוך שעמום תהומי וחוסר עניין: הם מתים לחלוטין, יבשים וחסרי השראה.

תכתבו עם רגש

Source: skinnyms.com via Heather on Pinterest

.

לימדו מהטעויות שלהם. נסו לכתוב מתוך תשוקה לנושא והציתו עניין בקוראים שלכם. אל תכתבו על עובדות כאילו אתם כתבי חדשות אובייקטיבים. הביעו את דעתכם! נקודת המבט שלכם תשפוך אור מרענן על הנושא.

4. העשירו את המאמר בתמונות
תמונות מעשירות את הכתבה ומכניסות הרבה צבע ואור לעיניי הגולשים. תמונות הן גם אידיאליות למאמרים קצרים מאוד שאתם רוצים להכניס להם יותר "בשר".

5. נסו לחשוב מנקודת מבטם של הגולשים
נסו לחשוב ולצפות מראש את הבעיות והשאלות של הגולשים. כך תוכלו "לספק את הסחורה" ולהציע תוכן ופתרונות אפקטיביים.

6. הגהה ודקדוק
הגהה ודקדוק הם ללא ספק אבני היסוד החשובים ביותר של כתיבת מאמרים. לא משנה כמה מעניין המאמר שלכם – אם יש בו שגיאות כתיב הוא לא שווה דבר: הגולשים לא יקראו אותו. לדוגמה, קראו את המשפט הבא: "ראיתי שהיתקשרתה אליי, אז אני יבוא אליכה בשעה עשר." מה אתם מרגישים וחושבים על כותב המשפט? אינטליגנטי? רהוט? כנראה שלא. מה גם, שהאלגוריתם פנדה ישמח להעניש אותכם על כך ששכחתם לעשות הגהה למאמר שלכם.

7. השתמשו בפסקאות קצרות
אף גולש לא ישב ויקרא בלוקים ענקיים וארוכים של טקסט. רוב הגולשים נכנסים לאתרים, מרפרפים במהירות על התכנים, "סורקים" אותם ומחפשים את המידע הספציפי שהם צריכים. כדי להקל עליהם במשימה זו, חלקו את המאמר שלכם לפסקאות מסודרות, עם כותרות מעניינות ומסקרנות. תוכלו גם לחלק את המשפטים שלכם לנקודות שיהפכו את המאמר לידידותי וקריא יותר.

8. אל תכתבו פוסטים ארוכים מידי
אם יש לכם מאמר ארוך מאוד, עדיף לחלק אותו לשני חלקים ויותר. בנוסף, כדאי מאוד לעבור על המאמר פעמיים-שלוש ולמחוק מידע מיותר שחוזר על עצמו.

9. היזהרו עם מילות מפתח
אל תציפו את המאמר במילות מפתח שייראו "תקועות" ולא טבעיות במאמר ורק יעצבנו את הגולשים. מילות המפתח צריכות להופיע במאמר בצורה טבעית והרמונית, רק כאשר הן באמת מתאימות למשפט.

10. סכמו במשפט שיווקי
האם חשבתם מה קורה כאשר הגולשים מגיעים לסוף המאמר? אל תאבדו את הגולשים בשלב קריטי זה. כתבו להם מה אתם רוצים שהם יעשו, בין אם מדובר בהזמנת המוצר או השירות שלכם, הרשמה לניוזלטר, מעבר לקריאת המאמר הבא וכו'.

בהצלחה!

 

שיתוף:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook