7 דברים שחייבים לדעת על קידום בגוגל, לפני שבוחרים חברת קידום
1. חדשנות
קידום בגוגל הוא תחום די חדש, כך שעדיין לא קיימות שיטות עבודה אחידות בתחום הזה. יכולות להיות עשרים חברות קידום, כאשר כל אחת עובדת בשיטת עבודה שונה לחלוטין.
2. מחירים
קיימות רמות שונות של מחירים בתחום של קידום בגוגל. אם הצעת מחיר של חברה ספציפית נשמעת לכם יקרה מדי או זולה מידי, שווה לקבל עוד הצעות מחברות אחרות. ככל הנראה אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר הגיונית יותר עבור קידום אתרכם.
3. תוצאות
מחיר גבוה יותר לא תמיד מבטיח תוצאות טובות יותר. היות וכמו שכבר ציינו אין עדיין שיטות עבודה בדוקות להצלחה, אפשר למצוא חברות מעולות שמציעות קידום במחיר סביר מאד. לא תמיד יש קשר ישיר בין המחיר לבין טיב השירות. חברות רבות מציעות שירותי קידום אתרים במחירים סבירים, היות והן לא מחזיקות מערך שמן של עובדים ומנהלה. לעומת זאת מחיר נמוך מידי צריך לעורר סימני שאלה.
4. הבטחות
בתחום של קידום בגוגל הצלחה מהירה מידי היא בדרך כלל לא סימן טוב. ישנן חברות קידום המבטיחות הצלחה מהירה, וכדי לקיים את ההבטחה משתמשות בשיטות לא חוקיות, כאלו שיביאו את האתר שלכם לעמוד הראשון במהרה אך באותה המהירות יפילו אותו ממנו לאחר תקופה די קצרה ויכניסו אותו לרשימה השחורה של גוגל. אל תתפתו להבטחות של הצלחה מהירה. קידום בגוגל הוא תהליך ארוך יחסית של התאמת האתר למנועי החיפוש והשגת קישורים נכנסים איכותיים.
5. סוגי קידום
ישנם שלושה סוגים של קידום באינטרנט:
White hat – קידום בדרך חוקית ונקייה, תוך כדי שיפור האופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש והשגת קישורים איכותיים אליו. זהו "קידום בגוגל" איך שהוא אמור להיות.
Black hat – קידום בגוגל בצורה לא חוקית: פריצה לאתרים על מנת להשיג קישורים, תוכן נסתר ומועתק, ובקיצור שיטות שעלולות להעיף את האתר ממנועי החיפוש לצמיתות ואף להביא את בעלי האתר לקנס כספי ולתביעה משפטית.
Gray hat – שילוב של שתי השיטות הראשונות: קידום האתר בצורה חוקית עם אלמנטים לא חוקיים. מסוכן מאוד ולא שווה את ההתעסקות. תישארו אך ורק עם הקידום החוקי לחלוטין, זה ישתלם הרבה יותר.
6. סוג פנייה
לקוחות המגיעים אליך דרך האינטרנט, מצריכים טיפול שונה מלקוחות המגיעים אליך בדרך אחרת. לקוח הפונה אליך מהאינטרנט מצפה לתגובה הרבה יותר מהירה ומיידית מכל לקוח אחר. אנחנו ממליצים לפתח אסטרטגיה מיוחדת המתאימה ללקוחות הפונים דרך האינטרנט.
7. מקצוענות
האחרון והחשוב מכולם הוא זה: ישנן חבילות שונות של קידום באינטרנט. חבילות המתאימות לעסקים בסדרי גודל שונים. אצלנו תוכלו למצוא "קידום אתרים מקצועי" המתאים לעסקים יותר מבוססים, וכן חבילות קידום לעסקים קטנים ("קידום אתרים חצי חינם") ואפילו לעסקים בתחילת הדרך במחיר מאד מוזל ("קידום אתרים כמעט חינם"). הרעיון הוא לאפשר לכל אחד – בהתאם ליכולותיו הכלכליות ובהתאם לשאיפותיו – לקדם את האתר שלו בגוגל ולהנות מלקוחות חדשים. תשאלו את נציגנו על כך, לא תצטערו בכלל.